therightplace

USA, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

Publicerad 2011-09-12 23:56:46 i Allmänt,

För er som kanske inte redan har sett det så fick jag ett telefonsamtal från
Explorius idag som ringde och berätta att jag fått plats på
internat skolan i Fryeburg, Maine i USA! :D
Blev så sjukt glad och varit resten av dagen
så går inte att beskriva med ord!
Vet dock inte datum än när jag åker eftersom att visum och sånt
måste fixas nere på ambassaden i Stockholm och så,
men kommer ni inte vara många dagar direkt,
kan hända att jag sitter i USA någon gång under nästa vecka redan;)
Varit så jäkla krångel ett tag så va sjukt skönt att få veta att man äntligen får åka!

Spenderade kvällen sen med Emma, Nicklas, Lollo och Isac.
Vi spelade lite spel och så va helt galet men så sjukt kul :D
Går inte att vara mycket mer nöjd med en sån här dag
Imorgon ska jag gå till skolan iallafall en stund åtmindstonde
ska säkert prata med lite lärare lämna böcker och sånt
för tänker ju inte vara i skolan dem sista dagar och JOBBA
när jag ändå kommer få göra om det sen, men ja
kanske går till skolan någon dag mer sen bara för att
träffa klassen och så några sista gånger
för nu kommer ju dem ta studenten utan mig lite synd men så är det :)
Hoppas jag hinner hem så jag kan fira med er iallafall!
Säkert glömt massa saker som jag skulle sagt nu,
men är så trött så dags att lägga sig!
Godnatt på er alla och sov så gott ;)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-09-13 01:11:12

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Postat av: Ulliz

Publicerad 2011-09-13 16:24:09

GRATTIIIIIIIS GRABBEN :)

F-n va roligt för dej!

Jätte glad för din skull :)

Kommer bli en upplevelse du aldrig glömmer!

Hoppas vi hinner träffa dej nå innan du sticker!

Postat av: Felicia

Publicerad 2011-09-13 17:17:07

Men herregud vad kul! GRATTIS till dig erik :D åååå!! Advensjuk... ja lite kanske! haha



Förlåt för sent svar erik men har haft fullt upp!



sv: du borde absolut testa sushi någon gång då ;)!!!

Postat av: Weronica Lindholm

Publicerad 2011-09-15 01:51:17

GRATTIS!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela