therightplace

Visumdags

Publicerad 2011-09-17 12:40:13 i Allmänt,

Va ju uppe hos Emma igår och va med henne, lollo, carro, terese och hellman!
Blev massa gott sen lite spel och så avsluta vi med Singstar haha:)
Om någon undra hur det gick så kan jag ju säga så här
att det är ingen idé för mig att söka till IDOL! ;)

Nu ska jag iallafall börja fylla i lite Visumuppgifter,
dem ska då krångla bara för att komma till ett land haha
men men vad ska man göra liksom :)
Härligt väder det va idag också lite kallt, men är ju höst nu så vad ska man göra
så länge det är sol så är man glad :)
Får se ikväll om det blir lite fest oxå,
kanske inte hinner festa så många gånger till i Sverige
så ska man ta chansen då?
Men ja ska väl börja nu så ha det så bra idag;)

lite bilder från igår





Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-09-17 13:56:04

tabort sista bilden. jag ser ju helt sjuk ut.. ironiskt. hehe.. TACK

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-09-17 18:14:19

Göttegrisar!!!! :-))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela