therightplace

I'm wanna fly like an eagle, to the sea!

Publicerad 2012-04-19 21:40:12 i Allmänt,

Hej på er har haft rätt seg dag idag så tar faktiskt och ger er en uppdatering:)
Har iallafall haft en kort skoldag med två lektioner
dock va sista lektion prov, men tyckte det gick okej ändå!
Ja idag cykla jag till skolan iallafall, men gick rätt bra det också.
Annars har jag mest setat hemma och glott runt he he.
Såg även klart Sons of anarchy idag så måste komma på en annan serie
som jag ska börja se på få se vad det blir.
Känner mig lite små sugen på The fresh prince of Bel-Air hahaha ;)
Aja imorgon blir det helg så får väl se vad som hittas på.
Om det inte börjar snöa nu så ska jag nog ta och gå och spela lite basket tror jag
känner mig sjukt sugen, så kanske man ska ta och rita lite också.
Blir nog inge utgång denna helg iallafall!
Justja har körlektion imorgon för övrigt så hoppas det går lika bra som vanligt :)
Nu ska jag strax ta och se på bb så ni får väl ha det bra alla så hörs vi! ;)

Kommentarer

Postat av: Linnea Montazami Nordqvist ♥

Publicerad 2012-04-23 17:40:43

Haha jag är inte rik ;) ,,,



allt bra då? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela