therightplace

A race for the ages!

Publicerad 2012-08-05 21:20:53 i Allmänt,

Hej alla goa å glada! :) Har haft en riktigt trevlig helg här. Började med att det blev en vända till haganäs på fredagskvällen tillsammans med lollo, carro, emma och elia. Då fick jag äntligen passa på och ta mitt första dopp för året (gladare än någonsin). På lördags kvällen sen fick jag vara lite taxi och köra min kusin och hennes kille från Falun för de hade varit på bröllop. Efter det blev det en trevlig vända hem till carro där det blev lite poker med trevligt folk. Idag har jag tagit en vända till gymmet och gjort rätt för mig med pappa. Körde lite mage och biceps idag som gick sjukt bra. Så efter träningen blev det lite mat i forssa, som aldrig sitter fel. Nu på kvällen har det blivit att ta det lugnt eller lugnt man sitter som en galning och hejar på 100meter herrar, å värre blir det när det är dags för final om någon timme (FÅR EJ MISSAS!) ;) Så ska fortsätta med OS jag så får ni ha det så gött allihop!
Alla som sett Karate Kid vet vad detta är! ;)

Kommentarer

Postat av: Nathalie Nyrén

Publicerad 2012-08-06 23:55:39

Ja men jag fattar inte riktigt varför.. haha :)

Härliga bilder!

Postat av: Nathalie Nyrén

Publicerad 2012-08-07 22:27:58

Jag lägger ofta in nya inlägg men jag svarar inte på många kommentarer så jag lägger ändå inte ner mkt tid på bloggen vilket är skönt :)

Postat av: Nathalie Nyrén

Publicerad 2012-08-10 13:54:17

Ja preics :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela