therightplace

U Lazy Mother F*cker!

Publicerad 2012-08-22 20:03:49 i Allmänt,

Hallå i stugan. Nej är riktigt dålig på att hålla det uppdaterat här, vet inte varför men är väl lite lat kanske haha. Har iallafall fyllt år och lite grejer sen sist jag uppdatera. Så nu är man hela 19 pannor haha, men man kan väl få bli 20 då så kan det stanna upp sen (y). Har fått lite påfyllning av flytta hemifrån saker, bla en dammsugare så då slipper man köp det sen iallafall vilket är rätt skönt!
   Annars så har jag väl inte så mycket av mitt sommarjobb kvar här nu, ska börja jobba min sista period på fredag sen blir det nog tyvärr att leta nytt. Får se vad man ska göra för pengarna nu iallafall, ser ut som det är lite dåligt med folk som kan åka utomlands till hösten, så kanske satsar på min efterlängtade tatuering istället :) Kommer stå mig dyrt bokstavligt talat haha!
   Idag har jag och farsan varit och fiskat lite iallafall, även om det inte blev mycket av den varan som ville hugga direkt. Pappa fick upp en det var allt haha. Sen börja det regna så fick vi åka hem igen.Å nu resten av kvällen så sticker jag nog iväg och tränar tror jag faktiskt, det är dags igen. Ben också såklart av allt, jobbigast av allt bläh haha.
   Som jag alltid säger att jag ska försöka hålla igång lite bättre, men det är ju tveksamt. Med uppdateringen alltså så det får komma lite när det kommer. Så ni får hare gött gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela