therightplace

Bara att vänta och se då

Publicerad 2012-01-30 23:56:08 i Allmänt,

Hej på er, har inte orkat uppdaterat under helgen,
men det har inte hänt så mycket så inget speciellt ni missat :)
Idag iallafall har det varit en händelserik dag:)
Började med en lektion på skolan sen åkte jag hem och tog det lugnt,
åkte sedan ner till ata och käka pizza med nicklas, El Taco stod på menyn idag :D
Käkade och så iallafall sen fick jag ta bussen till kvarnsveden
för hade tid på vårdcentralen.
Skulle dit och höra lite om mitt magproblem,
så fick ta lite blodprov och grejer så väntar svar nu.
Så fick jag även passa på att ta min sista Twinrix spruta
och både blodprovet och sprutan va i samma arm
så den har väl inte hängt med helt riktigt idag haha, men är nog bra tills imorgon:)
Aja sen skulle jag åka hem, missade bussen förstås så fick stå och vänta
när jag väl sätter mig på den får jag sms från lollo
som säger att hon och emma ska ner till donken
och käka så de ville ha med sig sällskap,
så åkte hela vägen upp till skräddarbacken och ner igen haha:)
Hann dock inte vara där så länge för skulle ner på bio
med hellman och se nya Mission Impossible 4!
Den va väl helt okej ändå, kändes lite konstigt att
Michael Nyqvist skulle vara skurken bara haha.
Aja det va väl min dag så där, ska iallafall se ett avsnitt Prison Break nu
sen sova så godnatt på er;)

Kommentarer

Postat av: Linnea Montazami Nordqvist ♥

Publicerad 2012-01-31 00:13:12

härligt och höra :)



jodå samma här :D vad gör du då?

Postat av: Linnea Montazami Nordqvist ♥

Publicerad 2012-01-31 10:15:13

hihi okej :D



nee jag vakna nyss (a) hihi

Postat av: Linnea Montazami Nordqvist ♥

Publicerad 2012-01-31 11:05:09

hihi yes :D



vad gör du då ? skolan? :D

Postat av: lojsilurius

Publicerad 2012-01-31 15:29:40

sv; vet inte vad jag ska svara hahaha ;)

Postat av: Linnea Montazami Nordqvist ♥

Publicerad 2012-01-31 18:13:44

Hehe okej :) slappt ändå!



Ne inte mycket alls, haha har handlat lite och hämtat paket! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela