therightplace

Trött pojke! :)

Publicerad 2012-01-06 18:27:56 i Allmänt,

Ja asså gårdagen/natten va väl rätt trevlig sådär!
Blev lite plättar, film, Buzz mer film och Buzz,
så följde jag och emma med lollo hem så hon slapp gå ensam i mörket :)
Så fick vi gå hem igen, va väl typ som en istapp när vi kom in igen haha!
Stannade sen ända till tjugo i 8 för då tog jag bussen ner till mig,
sen blev det sova av haha;) Så vaknade jag kl 4, trodde aldrig jag skulle sova så länge
asså men tydligen kunde jag det då :)
Nu ska jag strax ta bussen ner mot stan och domnarvet,
för ikväll är det "det spökar i Borlänge" som gäller,
aldrig gjort det förut så få se om det är nå spännande;)
Kommer väl ett inlägg när jag kommer hem sen så vi hörs senare,
ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela