therightplace

Frivecka BABY! ;)

Publicerad 2012-07-17 21:08:25 i Allmänt,

Hej, nu var det ett tag sen man gjorde en uppdatering här! :)
Fick lite feeling för det just nu iallafall.
Idag har det varit en rätt chill dag iallafall, blev en runda på kupolen
med tjejerna, sen så stack jag iväg till gymmet och körde ett pass.
Varit lite klent med gymmandet på sista tiden också men ska försöka 
komma igång igen nu. Så borde jag ut och lira lite basket någon dag också
va någon vecka sen jag gjorde det sist nu också!
Får väl klaga på regnet iallafall, går inte att göra så jävla mycket
när det ska regna hela tiden.
Ja justja, är ju ledig i helgen så är lite sugen på att gå ut
men har lite dåligt med fri folk så om någon är sugen hör av er! ;)
Annars får ni hare gött så ska jag försöka uppdatera något bättre igen som sagt.
Va å handla lite för några dagar sen också (nedan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela