therightplace

1# rose

Publicerad 2012-03-22 20:41:26 i Allmänt,

Hej på er! :)
Hann aldrig uppdatera igår så gör det nu istället!
Igår blev det fika med lollo, emma och carro på Wayne's.
Blev kladdkaka för min del, alltid lika gott:)
Var förövrigt sjukt härligt väder så gick utan jacka och det gillas ju!
Förutom det så släppte P&L nya arister bl.a Simple plan och Billy Idol,
lite najs va det ändå att billy idol kommer kan ju någon låt iallafall :)
Annars blev det en kort övningskörningsrunda med mamma, gick väl fint.
Har även beställt hem lite saker från nätet, ni får väl se vad när det kommer ;)

Idag har efter skolan så va det körlektion som gällde, rullade på hyfsat:)
Så satt jag där en kort stund efter och plugga lite bara,
stack hem sen och ut med rasmus sen tog jag cykeln upp till emma.
Där hon och lollo satt och prata, vi fick även besök av johan:)
Resten av kvällen har jag väl jobbat på projektrapporten så är i stort klar.
Ska väl kolla igenom det lite imorgon och så sen kan man
förhoppningsvis äntligen lämna in det (LYCKA)!
Ja nu ska jag väl ta det lugnt resten av kvällen så vi hörs:)

Kommentarer

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Publicerad 2012-03-23 22:21:58

Haha jo den har vart toppen :)

Vad ska du hitta på i helgen då? Kram :)

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Publicerad 2012-03-24 14:40:55

Jag ska njuta massor i solen :)

Händer ikväll? Kram :)

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Publicerad 2012-03-25 18:35:21

jasså vad kul :) blev de bra då?

Hur har din helg vart då? kram :)

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Publicerad 2012-03-26 12:14:11

jo tack min helg har varit super:) vad ska du göra för kul idag? kram

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Publicerad 2012-03-27 11:55:22

hej erik! jag ska på casting om en liten stund! vad ska du hitta på idag? kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela