therightplace

Ledig dag!

Publicerad 2012-05-29 21:04:09 i Allmänt,

Ja idag har det varit ledig dag, eller ja egentligen hade jag golf
i dalsjö, men kunde inte ta mig dit så då fick det bli ledigt :)
Idag har det blivit lite teori pluggning på körskolan sen va jag ut och
övningskörde en vända med mamma å det gick väl bara fint!
Annars idag har det väl inte hänt så mycket,
skulle gjort en läxa i idrott, men tror jag glömde kvar den i skolan suck
sen har jag väl även ritat lite på mitt självporträtt som jag troligtvis
ska ta och visa upp för Roffe imorgon :)
Nu blir det att vänta till bb börja sen sova, så ha det bra alla!

Inte så stressad eller deprimerad tyckte bara det va ett skönt citat haha

Kommentarer

Postat av: lollo

Publicerad 2012-06-03 13:46:53

sv; hahah ja det vare minsann;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela